دکتر امین اسداللهی

دکتر امین اسداللهی

دکتر امین اسداللهی

دکتری مدیریت بازرگانی-گرایش بازاریابی

·          

دکتر امین اسداللهی

مدرس مباحث بازاریابی، تحقیقات بازار

·         میزان تحصیلات:دکتری مدیریت بازرگانی-گرایش بازاریابی

درباره استاد

رزومه

مشاور ارشد بازاریابی، تحقیقات بازار، تبلیغات و برند در موسسات خصوصی و دولتی

مدرس دروس بازاریابی، تبلیغات، تحقیقات بازار، برندینگ و مشتری مداری در دانشگاه تهران، شهید بهشتی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه جامع علمی کاربردی، سازمان مدیریت صنعتی، مجتمع فنی تهران، موسسه آموزش عالی فن پرداز، موسسه آموزش عالی توسعه مدیریت، موسسه آموزشی کیش مهر آموزشگاه ایده و

مدیر علمی دوره های مدیریت بازاریابی استراتژیک (در سطح کارشناسی ارشد) سازمان مدیریت صنعتی

 مشاور تبلیغات و تحقیقات بازار آژانس های تبلیغاتی ایران

عضو انجمن تحقیقات بازار ایران(IMRA)

عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا  (ESOMAR)

عضو پیوسته گروه انجمن علمی بازاریابی ایران  (ISMI)

عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران (ICMA)

عضو آزمایشگاه سیستماتیک بازاریابی ایتالیا

مدیر فروش کارخانه لوازم التحریر و دفتر سازی  S.A.M

مدیر پروژه و کمپین نویسی تبلیغات و بازاریابی شرکت تجارت بین الملل هم وطا آریا

عضو کمیته فنی متناظر ” نظریه ها و پژوهش های اجتماعی بازار ISIRT/TC225″

مدیر پروژه، برنامه ریزی و تحقیقات بازار شرکت تجارت الکترو نیک تات

معاونت تبلیغات و برند موسسه اعتباری توسعه

اجرا و مدیریت بیش از 50 پروژه تحقیقات بازار آئودی، ایر تویا )تویوتا(، بیمه پاسارگاد، بانک سرمایه، بانک صادرات، بیمه کارآفرین، نوشت افزار S.A.M، کول کاپ، بانک کارآفرین، بانک گردشگری، Body Shop، بانک آینده، شهر فرش، بازرگانی گرام، آوافن، ولتک، روغن کنجد سمن، ایستا توان صنعت، و

طراحی بیش از 50 کمپین تبلیغاتی و برنامه بازاریابی موفق برای برندهای داخلی و خارجی

دارای بیش از 60 مقاله ISI و ۳۰ مقاله علمی پژوهشی

دارای شاخص هرش بین المللی (6) در حوزه مقاله نویسی در سطح جهان

مترجم کتاب “جعبه ابزار بازاریابی” نوشته “پاتریک باروایز وریچارد لیوک”، انتشارات سیته

مترجم کتاب “مقیاس سازی در تحقیقات بازاریابی” ، نشر علم

مولف کتاب “مدیریت ترازمند مقالات با رویکرد ISI” ، انشارات ترمه

مترجم کتاب “بازاریابی ورزشی” نوشته “ماتیو دی شانک”، انتشارات ایده

ثبت ایده ” نرم افزار پیشبرد فروش (Promotion Mix)”، بانکداری خانگی” و” مدل اندازه گیری شخصیت برند در ایران ” از جشنواره ملی ایده های برتر ایران در سال

سخنران ثابت بسیاری از سمینارهای علمی و اجرایی بازاریابی

 

اشتراک رایگان در خبرنامه